Påmelding til ressursdag 16. juni
Vil ditt barn være en del av våre konkurransepartier?
Vi inviterer både medlemmer og ikke-medlemmer til å melde seg på ressursdag.
Ressursdagen gjennomføres tirsdag 16. juni:
Kl. 16.30–17.30
For barn på aspirantnivå, født 2020–2016.
Kl. 18.00–19.00
For barn født 2015 eller tidligere.
Våre konkurransepartier er lukkede grupper med begrenset antall plasser. Deltakelse på ressursdagen gir derfor ikke automatisk plass på et parti.
Det er klubbens trenere som vurderer hvilken gruppe som passer best for hvert barn. Vurderingen gjøres blant annet basert på barnets alder, ferdighetsnivå, treningsvilje, motivasjon, konsentrasjon, modenhet og kapasitet i de aktuelle gruppene.
Disse partiene krever ekstra satsing, jevnlig oppmøte og et ønske om å utvikle seg videre innen turn/gymnastikk. Samtidig legger vi vekt på trivsel, mestring og et godt treningsmiljø.
Vi har grupper på følgende nivåer:
Aspirantnivå
Aspirant født 2019-2020
Aspirant født 2017-2028
Aspirant født 2016
Nasjonalstige rekrutt
For barn født 2015 og 2014.
Klasse I, II og III
For barn født 2013 eller tidligere.
FIG rekrutt og junior
For gymnaster som vurderes klare for FIG-løp.
Påmelding og betaling
Alle barn må være påmeldt i Spond for å kunne delta på ressursdagen.
Barn som ikke er medlem av klubben, vil få en betalingsforespørsel i Spond på kr 300. Betalingen må være gjennomført før ressursdagen for at barnet kan delta.
Etter ressursdagen
Cirka én uke etter ressursdagen vil alle få en anbefalingsmelding fra klubben. Meldingen vil inneholde informasjon om hvilken gruppe trenerne mener passer best for barnet, samt treningsinformasjon, pris og betingelser.
Vi gleder oss til å møte både nye og eksisterende gymnaster som ønsker å satse videre.